Dunedin,albatroscentrum. - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Ingrid en Stan bloemenvendrig - WaarBenJij.nu Dunedin,albatroscentrum. - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Ingrid en Stan bloemenvendrig - WaarBenJij.nu

Dunedin,albatroscentrum.

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Stan

30 Oktober 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Allereerst iedereen bedankt voor de reacties op deze site en Facebook.
Ik zit nu in dezon,in Wanaka,te schrijven.De afgelopen dagen hadden we geen WiFi,dus loop ik wat achter.
Ik was gebleven in Dunedin,een zuidelijke stad,waar we een dag rondgekeken hebben,inclusief de omgeving.
Allereerst zijn we naar the Royal Albatroscenter gereden en de route op zich was al mooi,ondanks de bewolking en spatje regen.
In het albatros centrum hebben ze een beschermd programma voor deze vogels zodat zij ongestoord kunnen broeden de.mooie grote vogels,ook nog een paar gespot ook!Verder heeft op dat stukje grond de 1e en 2e wereldoorlog een grote rol gespeeld,er waren ondergrondse tunnels en bunkers met kanonnen en originele geweren uit die tijd.Port Taiaroa .Verder was de omgeving prachtig en hebben we een mooie route terug gereden.
Terug in de stad hebben we ,na een coffeebreak,een paar uur gelopen om het steilste straatje ter wereld te vinden,wat gelukt is.ppppffff.....Savonds lekker in de haven uit eten geweest,uitzicht op strand ,zee en een hoop wakeboarders.potje yahtzee en naar bed.

• 30 Oktober 2016 - 18:31

Corien:

Hallo Constant en Ingrid, Wat een geweldige reis. Lekker afwisselend, leuk om te lezen. Geniet ervan!
    Groetjes, René en Corien