Maori avond - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Ingrid en Stan bloemenvendrig - WaarBenJij.nu Maori avond - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Ingrid en Stan bloemenvendrig - WaarBenJij.nu

Maori avond

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Stan

25 Oktober 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

23 oktober,à night to remember.
Via een excursie gingen we naar de ,tamaki Maori village.
Voordat we naar het dorp werden gebracht kregen we via een A4tje instructies over bepaalde levenswijzen van de Maori's.zoals bijv ,wanneer zij hun begroetingsdans doen,je mag niet lachen.het kan er gek uit zien omdat zij met hun ogen moeten rollen en hun tong uit steken.verder wordt er in de bus een gids aangesteld,die leidend is en waarachter je moet blijven.Het was indrukwekkend.de begroeting,de rondleiding door het dorp,de beroemde haka dans en het eten via de hangi.(onder de grond koken)
We hadden een lekkere maaltijd,met kip,lamsvlees,vis,groenten,zoete aardappelen en een dessert.om 22u werden we eer beneden gebracht en 11.30u wren we in ons huisje,voor een nightsleep.

• 25 Oktober 2016 - 13:26

Berry :

Hee Stan en Ingrid

Leuk om te lezen en ziet er super vet uit, nu hier ik toch ben Stan had even een vraagje over proj.... hahahhaha

Veel plezier nog maar dat lukt wel zo te zien

Grt
    Berry

• 26 Oktober 2016 - 09:11

T.D.Bloemen:

Waren er ook van die grote spinnen op dat eiland?
    Veel plezier
    Pa en Ma