De laatste dagen - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Ingrid en Stan bloemenvendrig - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Ingrid en Stan bloemenvendrig - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Stan

24 November 2016 | Nieuw Zeeland, Taupo

De laatste dagen zijn we naar de bay of islands geweest.Na de hereniging met Gary, tijdens een etentje in Coco''s kantina in Auckland zijn we zondag 20 november naar the Bay off islands gereden. We verbleven in het plaatsje Russel.Een beter einde hadden we ons niet kunnen wensen.Het is prachtig daar,en het weer zat mee,25 graden.Onze lodge was prachtig met een mooi uitzicht.we zaten daar 4 dagen en hebben veel gedaan.op maandag de 90 miles tour,Naarden noordelijkste puntje van Nieuw Zeeland,met een stuk over het strand,met de bus.Hier heb ik het mooiste uitzicht gezien.De volgende dag hebben we een waka trip gemaakt.Op traditionele wijze met de maori een traditionele kanotocht gemaakt.In de dubbele kano konden 34 personen ,wij zaten met een schoolklas uit Auckland,wat achteraf wel leuk was.De tocht was mooi,leuk om te doen en de verhalen van de maori waren interessant. Mooi om te horen en voelen hoe trots deze mensen op hun geschiedenis zijn.s'middags hebben we tot vervelens toe souvenirs voor de kinderen getracht te kopen.