Auckland - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Ingrid en Stan bloemenvendrig - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Ingrid en Stan bloemenvendrig - WaarBenJij.nu

Auckland

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Stan

19 Oktober 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Dinsdag de 18e oktober aangekomen in Auckland,na een vlucht van 12uur.Het was fijn om Gary weer te zien en na wat boodschappen te hebben gedaan op naar het hotel.The art hotel Ponsonby,een schattig hotelletje,of hoe je het ook noemt.Alle kamers/studios zijn voorzien van een kitchenette,zitkamertje en slaapkamer.Alles in trendy retro kleuren en ouderwetse meubels,Perzische tapijten en kunstobjecten.We werden vriendelijk ontvangen en na een douche enzo,gingen we met Gary de stad in.Een interessante stad,dat Auckland.Erg groot en uitgestrekt.We gingen de skytower op voor een geweldig uitzicht en daarna lekker in de stad gegeten en bijgekletst.Het was vroeg tijd om te gaan slapen,ik viel smiddags al in slaap in de auto.Jetlag???Het is net of je in de nachtdienst heb gezeten

• 19 Oktober 2016 - 18:49

Gerda:

Hallo Stan-Ingrid en Gary,
    wat mooi ,dat jullie elkaar weer eindelijk zien en heerlijk kunnen bijpraten.
    De foto`s ziende is het schitterend,waar jullie zijn.
    Genieten maar ,zou ik zeggen

• 19 Oktober 2016 - 18:57

Rob En Maria:

Fijn dat jullie elkaar weer gezien en vast gehouden hebben .Een dikke knuffel ook voor Gary van ons.
    XXXX

• 20 Oktober 2016 - 15:42

T.D. Bloemen :

Hallo allemaal,

Even vanuit Driebergen een berichtje. Fijn dat jullie allereerst weer met Gary hebben kunnen praten. Dat zal wel veel gebeuren en jullie en hij ook hebben veel te vertellen natuurlijk. We genieten (Pa en ik) veel van de mooie foto's; vooral de foto van de haven van Hongkong vond ik erg mooi. Ik wil met jou Ingrid wel over het fotograferen praten als jullie weer terug zijn. Ben benieuwd naar andere foto's. Het valt me mee dat jullie de lange vliegreizen goed hebben doorstaan. We horen de andere verhalen vanzelfsprekend wel weer. Hoe vind je dat Pa op Facebook is gegaan? Het weer hier is erg regenachtig; jullie missen niks. Verder gaat hier alles zo z'n gangetje; niets te vertellen eigenlijk. Wel van Frank gehoord dat hij met jullie meeleeft en dat hij dat ook wel zou willen. Maar ja met de kleintjes lukt zoiets de eerste jaren zeker niet. Nieuws hebben we niet op dit moment. Valt er iets te vertellen dan horen jullie wel weer. We wachten jullie berichten verder af.Groetjes en veel plezier met jullie tochten. Pa en Ma.